5 tricków i porad, które musisz znać! ;)

Trochę 'kazałam' Ci czekać na kolejny wpis, ale... wiń za to pogodę :P
Słońce, deszcze, wiatry... Łączy się to wszystko na - chorobę.
Ale już wróciłam z nowymi trickowymi punkcikami dla Ciebie.  

1. Maskara do rzęs - z czasem traci na świeżości, prawda? Żadna z Nas nie lubi posklejanych grudek na rzęsach i trudności w wydobyciu go. Jak zachować dłużej jej świeżość? To proste - okręć tusz i wlej do niego kilka kropli do oczu. Potrząśnij i gotowe! Ciesz się swoim ulubionym tuszem dłuuużej i dłuuuużej!

2. Uniesione brwi - marzy Ci się optyczne powiększenie oczu i uniesione brwi? Narysuj nad i pod brwią jasnym korektorem bądź rozświetlaczem łuk, który rozetrzyj delikatnie palcem. Dzięki temu trickowi Twoje spojrzenie będzie bardziej wypoczęte.

3. Brakuje Ci szczoteczki do brwi? Nie kupuj specjalnie. Poczekaj aż skończy Ci się tusz. Umyj ją dokładnie i korzystaj z niej do rozczesywania i układania brwi.

4. Przed makijażem ust powinnaś wykonać im masaż szczoteczką dziecięcą (jest delikatniejsza) lub zrobić peeling cukrowo -kokosowy, aby pozbyć się martwego naskórka. Pamiętaj jednak, by na usta wcześniej nałożyć balsam, który delikatnie zmniejszy efekt 'tarcia'.

5. Usta 3d ? Nanieś satynową lub matową pomadkę, a na środek nałóż rozświetlający cień lub puder.

Znałaś to? Stosowałaś? Zdradź mi o czym chciałabyś poczytać ;) 



Przesyłam Ci zdjęcie pełne kolorów, aby rozjaśnić ten pochmurny dzień :)


Pięknego dnia

  Paula

4 komentarze:

  1. Świetne rady! Tej z kroplami do oczu w tuszu nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego triku z tuszem nie znałam. Zawsze wyrzucam przyschnięty tusz, przestanę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz koniecznie wypróbować i daj znać jak u Ciebie się sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń