Początek

I stało się! Decyzja podjęta :) 

Najtrudniej było spiąć zadek, przełamać się i zacząć pisać... 

Wiedziałam, że dzień ten zbliża się wielkimi krokami. Dzień, w którym stworzę swojego pierwszego bloga... Miejsce, w którym będę pisała o makijażach, wstawiała ich zdjęcia. W którym znajdą się też porady kosmetyczne stworzone specjalnie dla Ciebie... 
Mój pędzelkowy Raj! Ty również pewno taki posiadasz, prawda? 



Dzięki niemu poznasz mnie jako człowieka, kobietę, matkę. Dowiesz się co mnie bawi, a co złości. Otworzę swój malutki świat przed Tobą. 
Będziesz mogła spytać mnie o wszystko/poradzić się. Mam nadzieję, że sprostam!

Przede mną dłuuuugaśna droga nim nauczę się wszystkich blogowych 'sztuczek' - dlatego wybacz mi moją niedoskonałość! 

Nie czekaj! Pisz do mnie śmiało. O czym chciałabyś czytać? Czego oczekiwałabyś od mojego bloga? 



 Paula

4 komentarze:

  1. Witaj Paula:) Strasznie się cieszę, że postanowiłaś podzielić się z nami kobietami swoją wiedzą i dać nam inspiracje :) Liczę, że pokażesz nam tu mnóstwo przydatnych trików makijażowych, również dla takich amatorek jak ja hihi. Czekam z niecierpliwością na kolejny wpis :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa otuchy! mam nadzieję, że uda mi się poznać blogerski świat, a moje wpisy będą pożerane wzrokiem! :D

      Usuń
  2. Powodzenia! Trzymam kciuki :). Tematyka ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ! Zapraszam częściej w takim razie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń